Winter In Skåne




Nikon D90 + Tamron AF Aspherical LD 28-200/3,8-5,6 IF

Några fler bilder jag tog i förrgår.
Vintern har verkligen kommit nu, idag avr det riktigt kallt at gå till skolan trots att den är så nära. Skulle det falla snö nu skulle den verkligen ligga kvar och inte töa bort :P

Känner mig på lite dåligt humör. Eller ja, inte dåligt humör direkt men är lite deppig. Vet inte riktigt varför, men det är trist att man inte känner sig så glad för tillfället.. Det har ju en del att göra med min pappa, som opererades idag och tog bort ena lymförteln. För er som inte vet så har han cancer som han kämpat mot i ca 3 år nu, så det känns tungt. Men han säger att han mår bra så då får jag väl lita på det. Men känner mig fortfarande deppig.. =/

Inte kul när man inte har lust att göra någonting alls..





Mamsen

Du tar sådana fina bilder gumman och det ser visst ut som att ni ska få snö nu också. Då blir det riktiga vinterbilder. Jag kan tänka mig att ni har kyligt nu, med den fuktiga luft ni har i kombination med kylan. Burr....Papsen var här i eftermiddag efter operationen, han körde bilen, trodde inte han skulle kunna göra det men han är en viking! Ha det så bra. Skickar en Cyber-kram till er!

Cissi

Hehe tack mami :D Ja, det är han verkligen =) kram!

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)