April

Modell: April Caarp. Foto: Jag.
Nikon D90 + Nikkor AF 50/1,8D + Reflexskärm Silver
 
Rotade igenom min dator idag och fann lite bilder från när April var på besök här nere som jag inte visat :D Så tänkte jag skulle lägga upp dem oxå ^.^
 
Dessa är bara testbilder som vi tog när vi fixade ljussättning och så, men tyckte dem blev rätt bra ändå :D





Pernilla

Vad söt hon var :)

Svar: Ja det är hon :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)