Dressyrmupparna

 
En av mina senaste kreationer var till Dressyrmupparna och den har nu kommit upp :D
Gjorde två stycken, så dem fick välja vilken de ville ha =) Är superglad att dem blev nöjda ^.^
 
Behöver ni en ny header till er blogg?=) Då jag enbart studerar denna sommar har jag lite tid över och kan göra headers då och då. Antingen gratis (med liten logga på) eller för en liten symbolisk summa utan.
 
Jag kodar även hela bloggdesigner för en liten slant! Designen görs helt enligt dina önskemål. Skicka iväg ett mail till [email protected]!
 





Anonym

Jättesnyggt! Men har du alltid små bilder på dina headers?

Svar: Tack =) Nä, det brukar jag inte. Det beror på om dem vill ha flera bilder eller inte, då blir det oftast snyggast med småbilder ^^
Cissi

Julie N

Dem borde valt den nedre tycker jag :-D

Sandra SG

verkligen jätte fin!:D

Cissi

Aww tack =)

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)