Kittycats

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
Här kommer en liten bildboom på två av mammas katter, Lilla Gumman och Missan.
Missan är den sköldpaddsfärgade och Gumman den gråvita :D Vi tog ut dem en stund igår i solen så de fick leka lite, hehe :D Jaga flugor är typ de bästa Missan vet.. Och hon ser så söt ut när hon gör det :P
 
Tyvärr blir ju bloggen lite lidande när jag är här uppe, men ett inlägg om dagen kan jag nog producera fram iallafall ;) Vi har inte hunnit göra så mycket än så länge, har mest varit hemma med familjen. Men snart ska vi nog kunna komma iväg och då kan jag lova att det blir många fina bilder! Så stay tuned <3
 
Visst är Missan och Lilla Gumman söta? :D Blev inga bilder på Pappa Katt denna gången tyvärr, men det kommer det med ;) (roliga namn mamma gett dem alla, jag vet ;P)





Annie

Aaw Vad söta katter! :-D

Sandra

Söta katter, och fina kort!

Svar: Tack :D
Cissi

Cissi

Hehe tack :)

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)