May There Be Sun?

Svettig och dan är jag.
Trots det pissiga vädret så tog jag chansen att åka ut till stallet och Tildra nu på eftermiddagen. Jag hade en fruktansvärd tur för det var typ soligt medans jag var ute och red men nu är vädret skit igen.. Inte en regndroppe föll på mig under hela turen dock haha ^^ Men kameran lämnade jag hemma. Inte sugen på att ta ut den i regnigt väder och riskera att förstöra den. Har ju tyvärr inte blivit mkt bilder de senaste dagarna på grund av det =(
 
Imorrn ska jag hänga med Victor lite dock, så då kanske det blir några fina bilder ;) Men ikväll är det kodande som gäller.. Haha, sicken datanörd jag känner mig som :D Fast ja vädret tillåter ju inte så mycket andra påhitt... Vart är solen?! Kom tillbaka!
 
Typ jag ikväll:
 





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)