My New Toy

 
Ja vad kan man säga.
Jag kunde verkligen inte hålla mig igår efter att ha gått in på Japan Foto och fått leka en liten stund med denna pärla. Äntligen är jag ägare till ett makroobjektiv! 2199:- fick jag punga ut men det var det värt. Tänk så mycket skoj jag ska ha med det här!! På något vis lyckas jag alltid handla fotoprylar när Victor är med, haha :p Han var med när jag köpte kameran, och mitt fasta 50mm har jag köpt av honom :D
 
Har än så länge bara testat det väldigt lite, men ska ta ut det och leka lite i eftermiddag tänkte jag. Några av bilderna från igår är tagna med detta objektivet, ni kan ju gissa vilka hehe :D
 
Känns som att det har öppnats upp en helt ny dimension för mig nu. Kommer ta ett litet tag att vänja sig vid det här objektivet men sedan kommer det bli så himla bra :D





Anonym

Läckert! Nu vill vi se bilder! :-D

Mamsen

Ojojoj, vilka grejer du skaffat! Ser fram emot bilder.

Svar: Hehe, de kommer! ;)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)