Nature In Macro

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
Tänkte bjuda på lite exempel vad mitt nya objektiv kan göra ^.^
Älskar det, helt seriöst.. Dessa bilder är inte ens bra, tog bara ut objektivet nu på eftermiddagen och testade lite. Fick jobba med höga ISO-tal då vädret var riktigt trist och mörkt, men fick ju till lite bilder iaf :D
 
Äntligen kan jag fota insekter! WTF! Är helt underbart, haha xD
 
//Lycklig tjej





Mamsen

Så kul att du gillar ditt nya inköp och bilderna är verkligen fina. Synd att ni har tråkväder. Här lyser solen från en BLÅ himmel, det är varmt och det är jätteskönt. Synd bara att jag måste vara inomhus.
Kram

Cissi

Åh jag vill oxå ha blå himmel :P Ska regna idag =( Och grått och tråkigt.. Ja.. jag älskar objektivet <3 :D

Ida

Vilka fina bilder :)

Svar: Tack så mkt ^.^
Cissi

Anonym

Hejhej & godmorgon Cissi!
Jag kollade precis in din portfolio och oj vad vacker du är kvinna!!!! =)

Och så tycker jag dessa bilder är jättefina också fast du kanske inte va så nöjd hehe!

Ha det toppen! Kramar =)

Svar: Aww tack så mycket :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)