Norrland Here We Come

 
Nu är biljetterna till Norrland bokade!
Den 22a juli åker vi iväg norrut till den norrländska storskogen och alla nära och kära :D Känns underbart ^.^ Ska bli så kul att träffa alla igen! Kameran följer ju med givetvis oxå, här ska fotas storslagen natur! (Vilket det finns massor av i vackra Höga Kusten).
 
Ska bli så skoj iallafall :D:D:D





Mamsen

Håll tummarna för att vädret blir bättre också.....

Svar: Mm, hoppas verkligen på det!
Cissi

reanlandman from Holland

your designs are so awesome! :D
I would like i can make designs like yours!

love
Rean Landman
Holland

Svar: Aww ty =)
Cissi

Emelie

Wow, vilken design du har! Den är ursnygg och särskilt tillsammans med den headern ;) Den på dig är verkligen hur cool som helst ^^

Svar: :D tack! Det är min kompis Nina som fotat den på mig =) Kul du gillar designen :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)