Packing For Adventures

 
Håller på att packa ihop allt nu.
Idag sticker jag nämligen till Ronneby! Stannar där till på söndag, då vi sätter oss på flyget hem :D Har hört att de ska ha fint väder där uppe, åh längtar efter lite sol! Var tvungen att packa ner plugget oxå, hehe. Läser ju en sommarkurs om dinosaurier, faktiskt riktigt skoj kurs :D
 
Jag ska lägga in lite tidsinställda inlägg för helgen, så det kommer bli lite uppdatering här ändå :D Finns inget stabilt internet ute i storskogen i Ronneby, så därför får det bli tidsinställt =)
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan fortsätta packa :D





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)