Say Hello To My Nasty Little Friends

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
Visst är dem söta va? :D
Haha, passade på att fota lite nasty insekter när jag var i Ronneby. Älskar verkligen mitt nya objektiv. Tänk att den lilla färglada saken bara är lite över en centimeter lång?! Spindlarna å andra sidan.. HUVVA! De största äckligaste sakerna jag någonsin sett. Sådär lagom roligt att trycka upp kameran i nyllet på dem.. Med en kropp på över två centimeter UTAN benen inräknat så kan ni tänka er storleken xD.. USCH! Men fina bilder blev det iallafall, haha ^^
 
Är hemkommen nu från Ronneby, så ska ta tag i lite prylar nu ;) Jättetrött är jag.. Blev en lång natt.. Menmen, things to do så inget sova än :P





Anonym

Snyggt!! Men äckliga småkryp..

Mamsen

Wow, vilka häftiga och läckra bilder......

Cissi

Tack mami:D förstår du nu varför jag inte kunde hålla mig? xD

traderare

Hej fina! kika gärna in min blogg och fynda massor, tror inte du kommer ångra dig;) ha en bra dag!

simone

Riktigt häftiga (och satans äckliga) bilder!

Cissi

Simone: Tack :P Var lite det som var meningen, hehe ;)

Ninni - Foto & Vardag

kanonläckra bilder

Svar: Hehe tack :D
Cissi

Neha

GRYMMA bilder, dock vill jag dö av dina spindelbilder så jag är rädda för dom.

Svar: Haha :D Tack! Ja, spindlarna var inte najs att fota.. xD
Cissi

Nea.

Här hade jag trillat ihop och dött, ja. :)

Svar: Haha =) :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)