Shopping & Street Photography With Victor In Malmö

Nikon D90 + Nikkor AF 50/1,8D & Nikkor AF-S 40mm Micro
 
Har spenderat hela dagen i Malmö idag med Victor!
Försökte mig på stadsfotografi, något Victor har som specialitet, hehe. Själv är jag noob när det kommer till det men med lite övning så ;) Haha, älskar sista bilden.. Tyvärr är den tagen med blixt så den ser lite cheesy ut, men fan vad snygg Victor är som Iron man hahaha!
 
Blev lite shopping, och kom hem några tusenlappar fattigare med mycket lycklig! Har nämligen köpt något jag suktat efter Länge. Titta på bilderna och gissa vet ja ;) Haha, visar imorgon vad jag köpt om ni inte redan listat ut det ;)
 
Sjukt nöjd iallafall!





Victor

Det var en underbar dag i Malmö med dig snygging. Jättesnygga bilder ;-)

Svar: Tack detsamma ;D Haha, redigerade dem bara supersnabbt.. orkade inte vara så petig för är lite trött ;P Men tack <3
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)