Summer Riding =)

Är nyss hemkommen från en tur till stallet.
Tildra har haft lite problem med ryggen så hon åkte till kiropraktorn förra veckan och har fått vila sedan dess. Idag satte vi igång henne igen, blev en mysig skrittur ute bland fälten =) Var så säker på att det skulle börja regna, därför tog jag inte kameran med mig. Men det var soligt, hela vägen.. Typiskt. Tog några kassa iPhonebilder iallafall, det är allt jag har att bjuda på för tillfället :p
 
Tildra ser så missnöjd ut med sin munkorg haha :P Men hon måste bantas lite, hon har blivit jättetjock av allt bete. Dem går ju på lösdrift så inte mycket annat man kan göra åt saken.. Söt är hon ändå iaf :3 Min lilla tuss med världens längsta man =)
 
 
 





Hanna

Hej, gör du design till andra?

kram

Cissi

Hej, japp det gör jag. Designer tar jag en liten slant för dock då de tar rätt lång tid ^^ är du intresserad av en hel bloggdesign så maila mig på [email protected] =)

Hanna

Härliga bilder!

Svar: Tack =)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)