Wanted: New Monitor!

Har haft funderingar på att köpa en ny skärm länge.
Skärmen jag har nu håller nämligen på att gå sönder och har 5 år på nacken. Börjar bli så sjukt less på den med, det är inte skoj att redigera bilder på den alls för färgåtergivningen blir aldrig som man tänkt sig. Så fick tips av en kompis som jobbar på MediaMarkt att köpa en skärm av märket BenQ.
 
Har hittat en superbra skärm på Komplett, med 120Hz, 2ms och 10m:1 :D Ska nog köpa en sådan till hösten. Priset ligger på 2795:- vilket tydligen var sjukt bra pris för en sådan skärm :D
 
Köpsugen? Svar JA! :D





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)