BBQ With Friends :D






Nikon D90 + Nikkor AF 50/1,8D

Ikväll hade vi grillning här ute med Max och Ida =)
Asgod mat, fint väder och massa mys! Sedan gick vi in till vardagsrummet och spelade Carcassonne och kort resten av kvällen :D Förloraren fick ha hatten.. haha xD Jätteskoj kväll iaf, och nu är det dags för sängen =)

Två dagar kvar till Dreamhack nu! Woop Woop!





Mamsen

Mums, det där såg verkligen gott ut!

Ida

Blev det några snygga bilder?

Typ någon jag kan slänga upp på fejjan?

Kram

Cissi

Mami: Det var de ^^



Ida: Haha, det e typ dem ja lagt upp som e bra ;)Kan skicka när jag kommer hem från Dreamhack :D Har de bilderna på den stationära och har bara laptopen med mig =)

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)