Colorful At Fields Of Näsby











Nikon D90 + Nikkor AF 50/1,8D

Var ute på en lång promenad igår när solen sken =)

Blev Näsby naturreservat igen, kan aldrig få nog av den platsen. Försökte mig på att fota fjärilar men det var verkligen inte lätt då dessa små varelser hellre ville sitta på marken än på blommor.. Och noterade att jag skulle haft ett zoomobjektiv för det, haha :p Nåväl, nästa gång får det bli det andra objektivet.

Har idag varit ute hos lilla Tildra och ridit 1.5h. Blev mycket motion då 554:an inte går på söndagar, har väl gått 1.3 mil idag eller så och är helt slut nu.. Somnade till en stund oxå, not good :p

Imorgon bär det av ut till stallet igen! =)





Anonym

Beautiful! =D

Mamsen

Jättefina bilder! Kul att du fått möjlighet att rida igen.

Kramen ♥

Cissi

Tack:D Ja, det tycker jag med ^.^

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)