Dreamhack Summer Day 1




















Nikon D90 + Nikkor AF 50/1,8D & Nikkor 18-105/3,5-5,6 VR

Första dagen i bilder är nu uppe :D
Har varit ett rätt lugnt pass idag, så lugnt att jag och My-Lo kunde sitta i entrén och sätta fast band på deltagare i en timme ;P Haha var rätt skoj.

Hatar fortfarande att redigera bilder på laptopen, och har lite tidsbrist just nu med så dem är inte top notch kanske men de får duga ;)

Såg just Sean Banan live oxå, haha :P Sicken pajas han e ;P MÅSTE verkligen skaffa en extern blixt till nästa DH, det hade hjälpt så mycket i fotograferingen asså ;P

Nu ska jag snart hoppa i säng iaf, måste försöka få lite sömn så jag orkar med morgondagen. Nattis ^^




Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)