More Header Requests

Har nu lite tid över så tänkte öppna upp header requests igen.
Vill du också ha en header till din blogg? Kontakta mig på [email protected]!
 
EDIT: För att få ut en så pass bra header som möjligt, skicka gärna bilderna i RAW format och med hög upplösning (1500px +), gärna i originalupplösningen. Detta för att redigering ska gå så bra som möjligt! JPEG bilder funkar, men de är mycket jobbigare att redigera på ett bra sätt. =)
 
För att se exempel på headers jag gjort och vad jag kan göra, kolla här!





azra

åh snälla, kan du inte göra en header till mig?
skulle vara sjukt uppskattande!

Svar: Skriv ett mail till mig isåfall tjejen ^^ Och så får du skicka med bilder oxå =) Helst högupplösta i RAW format, men jpeg funkar oxå, fast de är svårare att redigera på ett bra sätt!
Cissi

Sara

Varför söker du inte tjänsten hos Dalala? Läste på deras blogg att de sökte någon som va duktig på göra headers, tycker du är jätte duktig. Kram Sara http://www.dalala.se/blog/dalala

Svar: Oj, det kanske vore något! Ska kolla upp det =) Tack! kram
Cissi

Anonym

http://www.dalala.se/blog/dalala

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)