Headers For Darios.se

 
Mina headerbidrag till Darios.se!
Här något förminskade för att passa in. Jag valde att ta med flertalet bilder då många av Tyras läsare var oense om vilken bild som skulle passa bäst som header. På detta vis får alla bilder vara med istället ^.^
 
Vill du också ha en header till din blogg? Jag kan fixa, tycker det är superkul =) Kan göra det mesta. Det är bara att kontakta mig på [email protected]!





NoraB

Gör du gratis designer/headers + sätter in dom?

Lovis

Jättefina headers verkligen! Gillar din header också!
Duktig är du! :)

Aster

Vilket program gör du dina headers i?

Cissi

Nora: Jag är verkligen sämst på att programmera än. Min egna design har jag gjort helt själv, men jag hade en vän som är programmerare som satte ihop allt så att det funkar. Funderar dock starkt på att ta en kurs i html, kan för tillfället bara enklare saker, som att sätta in headers osv =)

Lovis: Tack så mycket! =)

Aster: Jag använder adobe photoshop CS2 (lite äldre verson, men den har funkat finfint för mig!)

NoraB

Skulle du vilja göra en så sätter jag in den? eller frågar din kompis :) Gillade den du gjorde åt tyra :) Skulle vilja ha en lika "enkel" mejla till [email protected] eller kommentera om du skulle vilja :)

Mamsen

Riktigt fina, du är duktig på att göra headers.
Kram

Mamsen

Riktigt fina, du är duktig på att göra headers.
Kram

Mamsen

Varför blev det dubbla meddelanden?

Cissi

Vet inte mami ^^ Men tack ;)

Ninni

Gör du gratis headers? :)
Du är riktigt duktigt!

Cissi

Ninni: Tack! Jag tänkte ge mig på lite headerskapande ja. ^^

STOCKHOLMSJENNA- Livet som ryttare i storstan

den nedersta är verkligen suuuperfin!

Cissi

:D tack!

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)