Home, Lovely Home

Kom hem från Dreamhack igår.
Typ 2 timmar senare än planerat. När jag och Benjamin rullade ut från Jönköping dog nämligen bilen. Vi hann åka typ 4km.. haha! Så blev stående mitt på E4an.. Fick ringa bärgare som tog oss tillbaka till Jönköping och Mekonomen samt Mabi för att hyra en bil. Blev en sprillans ny Audi A4 med fett ljudsystem så blev hög musik hela vägen hem iaf :P
 
Tyvärr har jag gått och blivit jättesjuk. Har mått dåligt hela Dreamhack typ så blev inte så mycket bilder detta event..=( Sitter och redigerar bilderna från Sean Banan och Lillasyster nu iaf, dem kommer komma upp om ett tag. Blev inga bilder från Kapten Röd, men fet var han iaf!
 
Så jäkla skönt att vara hemma iallafall! Ska bara ligga hemma i sängen och se på serier resten av dagen invirad i min morgonrock..





Mamsen

Trist att du blivit sjuk, vi får hoppas det är snabbt övergående så du är pigg till midsommar.
Kram

Cissi

Mm, hoppas! >.<

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)