Killed By Studies

Usch. 2 dagar till sista tentan och en ekonomiuppgift kvar att göra..
Snackade just med Sofia, vi är så sjukt less nu på allt plugg, fyfan.. Har nog aldrig haft såhär mycket någonsin som vi haft de två sista veckorna innan sommarlovet. Därför har jag inte uppdaterat här, för vad har jag gjort? Pluggat, pluggat, pluggat. Inte så intressant att läsa om kanske..

Drömde dessutom mardrömmar inatt, drömde vi bodde i det vita huset fortfarande i Mjällom och våra grannar nedanför oss var psykopater.. De skickade en bomb på vårt hus som skulle explodera inom 15 sek.. Och den landade rakt framför mig i trappan.. Jag slängde mig ut genom ett fönster så den splittrades, skrek på mamma och pappa medans jag sprang nerför gräsmattan med min syster.. Men dem hann inte ut.. Och dog.. Fyfan vad hemskt och verkligt det var, vaknade av att jag grät som fan. Usch!!! Inte skoj! Men ni mår väl bra va, mamms? >.<

Var inte kul dröm iallafall.. Hemskt uppvaknande imorse haha :P





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)