Lovely Malmö

Nikon D90 + Nikkor 18-105/3,5-5,6 VR
 
Gårdagen spenderades i underbara Malmö!
Det var inte så fruktansvärt varmt ute men det blev finare framåt eftermiddagen. Köpte lite nya linnen och en cardigan samt strumpbyxor, ska ta en dag nu snart och rensa ur garderoben på allt det gamla och urtvättade tänkte jag. Det behövs verkligen ^^
 
Middag på V.E.S.P.A blev det oxå, underbart gott som alltid. Och så lite glass på det i kvällssolen innan vi tog tåget hem vid 20:30 :D
 
Mycket lyckad dag ^^ Älskar sommarkortet, som man åker gratis med i hela Skåne under hela sommaren. Kostar 550:- men då får man åka hur mycket man vill ^^ Lätt värt :D





Mamsen

Shoppingdag? Kul men brukar tyvärr gräva en del hål i plånboken.......
Du verkar ha haft en nice dag i Sveriges tredje största stad. Malmö är en fin stad men jag har bara besökt den två gånger och då var det verkligen snabb-visiter.
Ha det gott. Kram från mamma ♥

Svar: Handlade inte så mycket, bara lite nödvändiga saker :D Malmö är superfint! kram <3
Cissi

Bodypalace

nyfiken på den starka såsen, hur var den?

Svar: Min pojke tog en sked efter vi kommit hem.. Sedan hade han ont i magen resten av kvällen och morgonen därpå haha :P Men han sa den var jättegod, fast man ska inte ta mycket av den =)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)