Midsummer Celebration

Nikon D90 + Nikkor AF 50/1,8D
 
Hemma från Ronneby nu och midsommarfirande =)
Blev en rolig midsommar som spenderades med Sebastians släkt i Ronneby. Det bjöds på massor med mat och så spelade vi yatzy med gigantiska tärningar på gräsmattan, haha =)
 
Det enda tråkiga var 1. Vädret, som var mulet och regnigt hela dagen.. 2. Jag var sjuk. Förlorat hela luktsinnet och med det smaksinnet oxå.. Kände alltså ingen smak av något jag åt :( Jättetråkigt för det var jättefin mat!
 
Är fortfarande sjuk tyvärr men inte så mycket att göra åt det.. Får sitta hemma och kurera mig lite helt enkelt. Ska nog se lite serier nu =)





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)