Ny bloggdesign! :D

Nu har jag fixat ny bloggdesign!
Måste tacka min underbara vän Richard för att han hjälpt mig programmera allt detta. Är sjukt nöjd! Har även skapat ett twitterkonto, får se hur mkt man kommer använda de, haha :D

Ser ni inte sidan, så tryck ctrl + f5 så ska den komma upp! Vad tycks?=)

Obs, facebooksidan funkar inte än, ska fixa de sen när jag orkar. Nu måste jag plugga nämligen =(



Gamla -> Nya!





Anonym

Snygg!

Mamsen

Riktigt snyggt!

Cissi

Tack mami! Tog x antal timmar i ps.. haha!

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)