Original Ratslayers

Nikon D90 + Nikkor 18-105/3,5-5,6 VR
 
För dem som är insatta i World of Warcraft vet de flesta vilka dessa personer är.
Braindeadly, Jimos, Neddeadly & Evoque är världskända arenaspelare och jag visste sedan innan (snackat med Braindeadly) att dem skulle vara på detta DH:t. Så fick chansen att hänga lite med dem och se dem nörda, haha :P Braindeadly har ju varit lite av min förebild i WoW, då jag fortfarande spelade mycket arena. Världens bästa hunter är han ^^
 
Fan, nördig jag låter nu asså ;) Men det var superskoj att få umgås med dem två kvällar innan de återvände till England :D





Mamsen

Wow.....rena kändisarna! Kul!
Ha nu en jättetrevlig o mysig midsommar!
K R A M

Cissi

Haha =) Ja dem är rätt kända ^^ Fick skriva autografer och sånt hela tiden så det var superkul att umgås med dem =) Midsommar blev jättebra :D Bilder kommer upp sen ;) kram!

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)