Sean Banan @ Dreamhack Summer 2012

Nikon D90 + Nikkor 18-105/3,5-5,6 VR
 
Sean Banan på Lan!
Han lät oss skaka rumpa, haha :p Fick stå framför kravallstängslet så det blev en del fina bilder ^^
 
Är ju där jag alltid borde stå, haha! :P





Mamsen

Mycket folk, mycket sopor men du fick ju uppleva en hel del också.
Jag tror att du kan se tillbaka på en rolig helg.
Kram från mamma

Cissi

Hehe jadå =)Förutom att jag är sjuk to death nu =(

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)