Busy Busy!

Har varit långa skoldagar de senaste dagarna och därför har jag känt att jag inte riktigt orkat sätta mig här och blogga för tillfället.
Natur- och miljökommunikationskursen har kommit igång på riktigt, och det har varit 9-16 varje dag som har gällt. Igår var jag inte hemma förrän efter fem, haha :p

Vi har iallafall haft intressanta föreläsningar och exkursioner, bland annat har vi varit på Naturum och idag på Sveriges Radio. Bilder kommer nog imorgon, orkar inte redigera ikväll. Har nämligen suttit och skrivit på en retorikuppgift som ska redovisas imorgon, så därför får det bli lite slappande nu innan sängdags. Välförtjänt tycker jag!

So far verkar kursen kul iallafall, men jag måste erkänna att det är sjukt jobbigt att vara i skolan hela dagen och försöka vara fokuserad på exakt allt som händer och som vi lär oss om. Eftermiddagarna är tunga, så därför vill man helst bara göra ingenting när man kommer hem.. Fast idag var jag ändå tvungen att plugga tyvärr :P Det sög lite.

Hursomhelst, tänkte inte skriva en wall of text, men nu vet ni hur läget är ;)





Mamsen

Kul att denna kurs innehåller ett ämne som är intressant, blir liksom roligare och lättare då. Jag förstår att du är trött efter långa skoldagar men tänk om ni haft så här långa dagar på statistiken....Då hade du nog gått under, haha.

Ha dé gott gumman och kram till dig!

Cissi

Haha, ja hade de här varit statistiken hade jag totalt avlidit xD

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)