Dinner With Friends =)



Har spenderat kvällen fram till nu med Beckis och Emil!

Vi hade bestämt oss för att grilla, så jag och Beckis drog till Ica och köpte alla nödvändigheter. Men när väl grillen skulle tändas så blåste de såna jäkla vindar att vi inte fick någon fyr i den, haha :P Så vi bestämde oss för att grilla i ugnen istället :P Det funkade ju det med ^^ Supergott blev det, och en mysig kväll med prat om allt från Emil i Lönneberga till underliga människor. Mycket trevlig kväll iallafall :3

Blev ingen jättebra bild, men gott var det iallafall :D Har ju redan hunnit bli mörkt här nere så. Man tager vad man haver! Resten av kvällen ska spenderas med Emil i Lönneberga iallafall, är så sjukt skönt att inte ha något att plugga för tillfället :D

Älsklingen är ju i Lund, så får invänta honom med innan det blir sängdags =)





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)