Down To Town!

Ska strax göra mig i ordning och ta en runda ner på stan.
Ska köpa present till älskling som fyller år imorgon samt ev. möta upp Victor. =) Känner mig helt slutkörd efter denna skolveckan, men kunde ändå inte sova längre än till halv tio idag, haha. Fast känner mig utvilad nu, vilket är bra :D

Ska även försöka få tag på lite skrivblock och mappar till denna kursen, känns behövligt efter att man fått så mkt papper utdelat under lektionerna :P Gillar att ha struktur, så blir ett nytt block för varje kurs och en ny mapp typ :p Ordning och reda ska det vara!

Ska även städa mitt rum idag, usch vad svarta möbler dammar... Mitt skrivbord/bokhylla ser förjävlig ut just nu haha xD Men har inte orkat städa i veckan så ska ta tag i det nu.. =)

Nu blir det till att göra sig i ordning!





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)