Summary Of The Weekend

Har varit en trevlig helg.
Väldigt lugn, älsklingens bror Robin har varit här och hälsat på, så vi drog ner på stan och fikade och hade de lite mysigt. Annars har det inte hänt så mycket (som vanligt!), men börjar bli frisk nu från förkylningen iaf :D Så jag kan nog gå skolan imorgon ^.^ /yay!

Den nya kursen verkar sjukt skoj iaf, handlar om natur- och miljövård, alltså precis de jag vill jobba med i framtiden. Så ska försöka att få ut så mycket som möjligt av kursen! Det är tillochmed en liten fotokurs med i den, haha :P Behöver jag inte riktigt dock men..

Nej nu, dags för mat :D





Anonym

Bli inte kaxig nu tjejen! Hur länge har du hållt på med foto egentligen? :-P

Anonym

Ett tag :p Mena mest att jag inte behöver hjälp med att lära mig fota, för de kan ja redan ^^

Victor

Haha! Tror du lät lite väl nonchalant där när du skrev att du inte behövde kursen =P Det är väl inget fel med att gå på en fotokurs även om man kan fotografera?

Cissi

Ja, sant :p whatever ;) Kändes bara som de kommer vara en nybörjarkurs, och det behöver jag ju inte.. Men utveckla min fotografering, absolut!

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)