Sunday, Happy Sunday







Nikon D90 + Nikkor AF 50/1,8D

Idag är det älsklingens födelsedag!
Förutom ett underbart väder idag (eller ja, tills för en stund sen för nu ser det ut som det ska börja regna) har vi även blivit bjudna på fika av Beckis och Sanna, samt gått en vårpromenad! Det fick bli naturreservatet tillsammans med Anna, hela rundan denna gången (ingen fegis shortcut haha). Sedan en tur till Ica, och nu ska vi snart äta :D Tacospaj!! ^^ NomNom.

Älskling har fått presenter, och alla är glada och nöjda haha :P Imorrn är det skola igen tyvärr.. Helgen har gått för fort!!





Mamsen

Ja helgen har gått på tok för fort, skruva tillbaka klockan....!

Vilken skillnad på miljö mellan oss. Här ligger snön kvar och där nere har ni videkissar! Jag trodde på en fin dag i morse men det har varit mulet och blåsigt mest hela dagen. Fast vi har trots det gått nästan 9 km idag och igår blev det lite drygt en mil. Så jag är faktiskt lite stolt.

Längtar extra mycket till vår nu när jag sett dina bilder.

Kram

Cissi

Haha =) ja det är sjukt stor skillnad..:P våren har iaf kommit hit, yay :D Haha, duktigt av er ^.^



Mm, förstår de =) kram!

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)