Back in The Saddle

Idag har jag gjort något superroligt!
Jag har varit och ridit islandshäst :D En svart/vit jättesöt liten islandshäst vid namn Tildra =) Såg en annons på blocket för en vecka sedan att en familj sökte medryttare till en islandshäst så tog chansen och mailade. Har ju ridit mycket islandshäst förut så jag är ju inte nybörjare på den fronten. Hade dock inte suttit i en sadel på två år förrän idag, så det var lite scary första minuterna, hehe!

Om allt går bra nu ska jag rida henne ca 3 gånger i veckan ^.^ Tina (mamman i familjen) sa att jag "kändes mycket bra" så det är ju positivt :D Ska försöka ta med mig kameran ut nästa gång med.. =)

Åh, känns så bra att få börja rida igen :D Har saknat det jättemycket!






Mamsen

Jättekul att du fått möjlighet att rida igen. Men glöm inte hjälmen.

Ha nu en trevlig kväll, kram!

Cissi

Nejdå mamma, klart jag inte gör :D

Millan

Aw sån tur du har! Nåväl, så småningom när vi har hus och dylikt lär jag kunna ta upp min ridning igen - och vid det laget bör jag ha ett körkort oxå!

Kram =)

Anonym

Får hoppas på det lillasyster <3 I sommar får vi rida islandshästar :D kram!

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)