Excursion To Nedraryd & Sporrekulla
















Nikon D90 + Nikkor AF 50/1,8D

Bilderna från exkursionen i onsdags är nu äntligen uppe iallafall :D
Skulle laddat upp dem igår men glömde bort det, hehe. Var en jättemysig exkursion iallafall, vädret var shysst (sol/moln) och varmt ute :D Vi tittade på en himla massa signalarter, mkt mossa och lavar blev det.. Hittade lite djur gjorde vi oxå :D

Måste försöka påminna mig själv om att ta med mitt 18-105 objektiv nån gång snart! 50 mm är inte najs att fota landskapsbilder med, därför de blir så mycket macro och porträtt.. Fast brukar vara så stressad på morgnarna (kliver upp för sent) så brukar aldrig hinna tänka på att byta objektiv :p

Igår var jag en tur till Victor iallafall, vi såg på film och hade de trevligt tillsammans med Sponn. Missade bussen hem gjorde man med, som tur var träffade jag på Hanna (en klasskompis flickvän) så vi gjorde sällskap hem i natten.. Hu, bangården är inget najs ställe att gå på en fredagsnatt.. Skulle aldrig gå där själv :P

Kom hem safe and sound iaf.. =)





Mamsen

Usch, det var tur att du träffade en vän som kunde göra dig sällskap. Vad hade du gjort annars?



Vilka underbara bilder du tagit. Jag blev störtförälskad i det gamla huset. Fotot ser ut som ett gammalt vykort. Underbart!

Ha en trevlig fortsättning på helgen!

Kram

Cissi

Annars hade jag sovit ho Victor troligen =)



Hehe tack, tänkte du skulle gilla de huset ;) hehe kram!

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)