Going Out Hiking

Idag ska jag ut på klasshajk!
Håller på att packa väskan (en 60 liters som jag ska köpa av Victor) och den väger redan bly! =( Usch det bådar inte gott detta... Vi ska vandra från Brösarp till en sjö och den sträckan är rätt lång så kommer ta några timmar.. Haha, vet inte hur jag ska få detta att gå ihop.. Och ändå har jag inte ens packat ner vatten eller jacka än :S Detta är inte bra xD

Kommer att uppdatera hur det gick sedan imorgon när jag kommer hem.. Just nu är man lite frustrerad dock :S!





Martin

Haha. Tänk på all träning du får.

Anonym

Instämmer med Martin, haha! Skämt åsido - Det låter spännande trots tung packning.

Jag ser fram emot rapport imorgon! Kram ♥

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)