Oh Ze Studies..

Har spenderat dagen med att plugga idag.
Trist trist.. Men är iallafall klar med lavinventeringsrapporten, alltid något! Tyvärr har jag två till rapporter att skriva men det tar jag senare.. Känner mig lite lat :D Sötnosen har gått och blivit sjuk oxå, hostar och snorar massa och har feber =( Så ska ta hand om honom lite!

På torsdag ska jag till Vä igen och rida Tildra iallafall, längtar :D Om det är bra väder tar jag med mig kameran oxå. =) Nu ska jag nog ta och städa lite, svarta möbler you know.. inte bra när det kommer till damm >.<


Delar av framsidan till rapporten ^^





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)