Some Pictures From Last Week!






Nikon D90 + Nikkor 18-105/3,5-5,6 VR

Lite bilder från förra veckans exkursion vid bowlinghallen! =)
Supervarmt ute var det, till skillnad från idag då det är kallt som fan.. Suttit och pluggat inför tentan hela dagen med, usch så trist det är.. Värsta är ändå att jag måste plugga ännu hårdare i helgen direkt efter tentan, haha :P

Dock kan jag känna lukten av sommarlov snart, snart är de slut :D





Mamsen

Inte alla förunnat att få vara ute i det gröna på skoltid. Härliga bilder från ett somrigt Skåne.

Plugga på snart är det sommarlov. Kram

Cissi

Hehe tack mami :D Har pluggat klart för idag =) Nu får de bära eller brista imorrn ^^

Victor

härliga bilder! ser ut som att sofia inte har några byxor på sig på den ena bilden ;-)

Cissi

Haha, Victor då! De gillar du va :D

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)