3 Months Since I lost My Daddy

Idag har det gått exakt tre månader sedan jag förlorade min älskade pappa i cancer.
Det är fortfarande så ofattbart att förstå att han är borta. Tänker på han varje dag och det gör lika ont varje gång. Ibland funderar man verkligen hur man ska kunna fortsätta sitt liv. Han har ju alltid funnits där, stöttat en, tjatat på en (saknar tillochmed det..), berömt en... funnits där för en när man behövt det helt enkelt.. Det känns så tomt utan honom. Min älskade pappa. Finaste pappan som fanns var han..
 
Du är så saknad pappa! Jag saknar dig varje dag, varje minut.. Nu gråter jag igen :'( Men det är så fruktansvärt tomt utan dig :'(





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)