Dreamhack Winter Tomorrow!

Imorgon sticker jag och Benjamin iväg till Jönköping för ännu ett event av Dreamhack!
Crew som vanligt är jag (skulle aldrig kunna vara något annat) fast denna gången är jag med i Security för ovanlighetens skull. Har skapat en kategori (även detta som vanligt :P) för även detta event och ska försöka uppdatera så mycket som möjligt med de finaste festivalbilderna :D
 
Som förberedelse har jag spenderat lite tid idag åt att städa mitt rum så nu är det rent och skinande igen =) Älskar känslan att komma hem till ett rent rum efter att man varit bortrest. Sedan har jag rensat bland alla mina RAW filer, vilket resulterade i ca 800 deletade bilder. Jesus vad mycket foton jag knäppt de senaste åren! Helt galet..
 
Har även varit till tandläkaren idag och skrapat tandsten, haha :P Gick väldigt bra faktiskt, trots min skräck. Ultraljudet fick dock mina tänder att ila något fruktansvärt så vi körde mestadels på den gamla hederliga metoden genom att skrapa bort de :p
 
Nej, tagga lite nu va! ROCK ON!
 





Mamsen

Härligt att du tagit dig till tandläkaren även om det inte är det allra roligaste här i livet. Fast det blir ett bra resultat.

Jag får önska dig lycka till med jobbet på DH. Hoppas det blir lugnt och städat.
Kram

Svar: Tack fina mami=)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)