Dumpad.. :'(

Japp.. Och det suger. 
 
Inlägg raderat. Känns för personligt.. :'( 





Anna aka Schlierie

Sånt här kan tyvärr hända... Även fast det är en av de värsta som man kan göra, så bara händer det. Även fast man inners inne inte vill.
Jag vet hur du känner dig och jag kan anta hur du kände dig precis innan det hände. Har nämligen varit med om samma sak.. mitt misstag och ångrar det så djupt.
Det hemska är att man inte kan sätta ord VRF det skedde.. utan man bara säger vet inte, det bara blev så.

Försök kämpa dig igenom detta! Du klarar det, även fast det gör ont ♥

Svar: Tack Anna <3 kram!
Cissi

Syster

Misstag händer. Du får ta till dig och växa av detta. Även om du kanske aldrig kan förlåta dig för det som skedde, så kan du se till att det aldrig händer igen.. Du har fått lära dig denna läxa den hårda vägen, men jag tror på att du aldrig kommer att göra om det.
Ge honom tid att ta in det, att lugna sig... Sen går du och säger förlåt av hela ditt hjärta, inte för att allt ska bli som förut utan för att kunna släppa det själv och gå vidare, att verkligen ge det ett avslut.

När vi faller reser vi oss igen och du är stark nog att resa dig igen syster, lite äldre, lite klokare.
Kramar från norr <3

Svar: Kram syster <3
Cissi

yli

men lilla vännen ! hade jag varit som du så hade jag ej accepterat såna inläggg som föregående ! ush sånt språk ! hoppas allt löser sig tjejen!

Svar: <3 tack!
Cissi

Mamsen

Kram ♥

Svar: <3
Cissi

Anonym

Kanske skulle tänkt dig för innan..

Svar: Ja klart. Skulle ju gjort slut eftersom jag kände att förhållandet hade dalat. Men är lätt att vara efterklok nu. Gjort är gjort, och jag är genuint ledsen över det och ångrar det. Kan enbart säga att jag är ledsen och att jag aldrig kommer göra om det.
Cissi

Leah

Man brukar säga att allt händer av en anledning, jag vet inte om jag kan säga att jag tror på att men men.

KRAM TILL DIG!

Svar: Kram <3
Cissi

simone

<3 KRAM!

Svar: <3 kram fina du!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)