Fars Dag

Idag är det fars dag.
Vanligtvis brukar jag direkt på morgonen ringa till älskade pappsen och gratulera han och säga att han är den bästa pappan som finns. Idag blir det inte så.. :( Men jag sänder en tanke fylld av kärlek till honom iallafall, där uppe i himlen.
 
Saknar min papi så mycket :( Känner mig allmänt deprimerad idag då man hela tiden blir påmind på t.ex. Facebook av alla andra som grattar sina pappor.. Jobbigt är vad det är.
 
Papi, jag älskar dig och saknar dig så mycket! <3 Du kommer alltid finnas i mitt hjärta... =)
 
Bjuder på denna lite roliga bild som mamma skickade till mig igår, haha. Pappa på förstasidan ;) Älskar hur de kallar en dator för datan :P
 
 
 





matte

<3

Svar: =)
Cissi

Mamsen

Ja det har varit en konstig Fars-Dag. Jag besökte graven och tände de tre lyktor som står där. Det är verkligen tomt när han inte finns bland oss.
Urklippet är underbart......
Kram ♥

Svar: Kram bästaste mami <3 Saknar papi :(
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)