Home Sweet Home

Hej på er!
Nu är jag hemma från Norrland igen =) Allt har gått bra och jag avnjuter just nu en ost- och skinkpaj. Blir inget långt inlägg ikväll tyvärr för jag ska klinka lite på pappas gitarr =) Fick med mig den ner, så nu ska jag lära mig att spela! :D:D
 
Mina fingrar är redan blålila, haha.... ;P





Mamsen

Åh, så skönt att ni kom hem utan avbrott och inställda flyg.
Vilken tur att du fick ta med gitarren på planet. Nu väntar prövningens tid för dina korridor-grannar.....För om jag känner dig rätt så kommer du att öva, öva, öva. Lycka till med gitarrspelandet! Fingrarna kommer att vänja sig.
Ha det bäst, älskade barn ♥

Svar: Tack finaste mami <3 <3 <3!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)