I Have No Life

 
Efter gårdagens intensiva plugg var man lite mör i huvudet idag.
Tyvärr är det samma sak som har gällt idag, nämligen att plugga för full rulle så att fingrarna bara blöder typ. Håller på att skriva klart mitt projektarbete till VFU:n och har suttit och ritat diagram hela kvällen :( Det är SÅ tråkigt detta! Men jag börjar se slutet av tunneln nu, bara lite diskussioner kvar att skriva, yay!
 
Sedan ska jag gå i ide för resten av kvällen.. Iallafall tills imorgon då 6 timmars ArcMap nötande står på schemat följt av projektskrivande med Victor och därefter VFU-powerpoint till fredagens redovisning.
 
Så ja, ni kanske förstår att jag inte har något liv just nu... :P





Anna aka Schlierie

Önskar jag vore lika duktig som dej på att plugga... jaf försöker verkligen, men hjärnan säger stopp. Inget händer, kommer inte på vad man ska skriva och kursen som man läser är inte speciellt någon favorit heller... Ekonomi är inte min grej, fattar inte ens vrf denna tillhör vårt program?

Svar: Jobbigt :( Tänker samma sak med ArcMap skiten haha :P
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)