I'm Alive

Hej på er.
Inte uppdaterat på ett tag för har inte haft lust. Har mått skit men vill inte sitta här och skriva ut en massa personligt för det var inte så trevligt innan. Jag lever iallafall =)
 
Dock gått ner i vikt massa, för jag inte äter som jag borde.. Inte haft någon matlust :S Ska försöka ändra på det innan jag blir riktigt mager.
 
Var iallafall hos tandläkaren idag, väldigt intressant att skrapa tandsten på kindtänderna kan jag lova. Blodet formligen sprutade haha :P Men nu är det rent och fint, så det är bra :D Ska ta tag i mina dreamhack bilder senare idag tänkte jag, men först blir det ett avsnitt Walking Dead =)
 
Kram på er och tack för ert stöd oxå <3 Vill bara säga att hatkommentarer kommer raderas då jag vet mitt misstag och jag ångrar mig så det är ingen mening att hålla på och skriva massa skit för trust me, mår nog så dåligt ändå. Det roliga är att hade jag varit en kille så hade det inte setts som lika allvarligt ^^ Gotta love jämställdheten huh!
 
Önskar min pappa var här :( Jag saknar han så mycket att det gör ont i mig. Älskade pappa :'( Hoppas du har det bra där uppe i himlen.. <3





Voxar

Kram <3

Svar: <3
Cissi

Lev

Din Pappa finns alltid med dig och kommer alltid vara stolt över dig oavsett dinna val här i livet!

Svar: Jo jag vet <3
Cissi

Anna aka Schlierie

Bra att du vet iallafall att du borde äta.. När jag var i samma sitts så fattade jag inte att jag inte själv åt någon riktigt mat! Räknade choklad som mat..

Tvinga i dig mat!! Börja med små mängder om det känns jobbigt. Gör roliga saker. Prata med någon som du tycker om. Du kommer klara dig! Första tiden är jobbig, men tiden läker sår (iallafall lite)

Svar: Börjar gå bättre nu =) kram!
Cissi

Mamsen

Älskade gumman.

Livet är inte alltid så lätt men det är genom svårigheterna som vi blir starka. När du lagt detta bakom dig så kommer du att ha fått förnyad styrka och inre kraft.
Kanonbra att du rensat bort tandsten.......nu är det bara till att hugga in på julfrestelserna, haha! Ska ha gottebordet laddat!
Älskar dig ♥

Svar: Kram mami <3 älskar dig!
Cissi

Anna aka Schlierie

Vad skönt att göra :) kram!

Svar: kram <3
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)