Me And My Guitar

Hej på er :D
Sitter här och nöter och nöter med pappas gitarr. Har alltid velat lära mig spela men har aldrig känts som att jag orkat ta tag i det. Förrän nu! Har nött så mycket att mina fingrar är ömma, haha ;D
 
Just nu försöker jag lära mig Smells Like Teen Spirit med Nirvana.. Den sången har jag alltid drömt om att spela.. Det är så svårt dock xD Känns som mina fingrar inte räcker till :P Men har iaf fått sjukt mycket beröm för vad jag har lyckats åstadkomma bara under de här dagarna som jag spelat så det känns jätteskoj ;D
 
Formligen jublade av lycka idag med när jag lyckades få till Jace Everett's Bad Things.. ÅH :D Så snart kan jag spela både piano och gitarr, yay!





Mamsen

Jag betvivlar inte en sekund att du kommer att lära dig spela gitarr också. Du har en naturlig fallenhet för musicerande. Jag är stolt över dig, gumman! Kämpa på - du gör det bra ♥

Cissi

Hehe tack mami :D Tror jag oxå att jag har ^.^ kram <3

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)