New Design!

Nu är den uppe!
Suttit och slitit som ett djur med denna designen. Tanken från början var att jag skulle göra sidmenyn som en hel meny utan boxar samt byta menybilderna och inläggsbilderna. Men kunde inte skiljas från mina gamla så de fick vara kvar till slut med en liten twist (fjärilen^^)
 
De tre bilderna under headern representerar mina topp 3 kategorier inom fotografi och är även länkar ;) Nu blir nästa projekt portfolion vilken är tom för tillfället. Sedan en facebooksida oxå ^.^ Ska ta tag i detta när jag har tid sedan.. :3
 
Om ni inte ser den nya designen, tryck då F5 eller CTRL + F5.
 
Vad tycker ni? Blev de bra?=) Kommentera gärna om ni ser några buggar någonstans som jag missat oxå ^^
 
Gamla designen.





Mamsen

S N Y G G T !
Verkligen fint. Du har gjort ett bra jobb.
Kram

Anonym

Tack mami :D som jag har kämpat, haha :p

yli

men herregud vad snyggt tjejen :) <3

Svar: Tack så mycket :D:D
Cissi

Simone

Riktigt snyggt gjort! Som vanligt ;D

Svar: Aww tack fina du :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)