Pappa Katt

 
Det här är Pappa Katt.
Han är en av mammas 3 fina missar och har en rätt intressant historia bakom sig. För några år sedan kom denna katt till mammas hus och trots försök att hitta ägaren så var det utan resultat. Mamma matade honom utomhus, men en kall jul för snart två år sedan bestämde han sig för att han ville in i värmen. Så han rusade in genom mammas dörr och mamma blev helt förskräckt för hon trodde att hennes andra två missar skulle bli helt galna. Grejen var bara den att det blev de inte. De accepterade honom och han har nu fått ett underbart hem hemma hos mamma :D Ett för-alltid hem som KKS brukar säga :D
 
Pappa katt är gammal. Vi vet inte exakt hans ålder men efter att ha tittat på tänderna och med tanke på att han har lite problem med att springa på grund av en dålig höft så gissar vi på att han nu är cirka 12 år. Och han är världens mysigaste katt! Okastrerad är han, men det gör inget för han är inte ute och raggar brudar längre ändå. Han är precis en sån drömkatt som man man bara inte kan låta bli att älska. Ligga i knäet och bli gosad är det bästa han vet och när man pratar med han så jamar han tillbaka :D En riktig mysfarbror med andra ord ^^
 
Tror jag ska kattnappa honom i jul, hihi ;) Visst är han fin? :D Hans ena öra blir mer vitt för varje gång jag kommer hem och hälsar på oxå, hihi :P





Mamsen

Vilket fint inlägg om Pappa Katt, vars "namn" kommer av att han ser ut som en större kopia av vår Lilla Gumman. Fast kattnappningen är jag tveksam till, haha!
Underbart foto på gammelgubben.
Ha en skön helg nu, gumman.

Jag var bort till graven igår och tände lyktorna. Det såg så fint ut där.
Kram ♥

Cissi

Tack mami ;D Haha kattnappning ska de bli! Åh vad bra, ska upp dit med såfort ja kommer hem igen <3

Nina

Om det inte varit en hane hade det nästan kunnat vara min katt som försvann för 4 år sedan :O

Svar: Hade du en sån katt? Vad hände med den då=(?
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)