SAS survives! (For A Bit Longer)

Åh vad glad jag blev när jag nyss läste tidningen.
SAS kommer inte gåi konkurs (inte än iallafall) så det betyder att hemresan till jul är säkrad <3 Underbart, har varit orolig som fan de senaste dagarna eftersom biljetterna är beställda och betalda (tack lillasyster!) och att jag nog inte skulle se röken av vare sig biljetter eller ersättning utifall att de hade gått omkull. Så det är sjukt positivt!
 
Har alltid åkt med SAS, i alla år.. De har varit de enda som haft rimliga priser för resorna upp till Norrland medans Norwegian och Malmöaviation har kostat skjortan.
 
Nu hoppas jag bara de fortsätter överleva så att jag kan fortsätta få billiga och enkla resor hem. You go SAS!
 





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)