-> Ronneby

Hej på er!
Skyfall-premiären var grym :D Dock blev ju dygnsrytmen lite fucked up. Hade tänkt att vi skulle åka till Ronneby för länge sedan, men klev inte upp förrän klockan var nästan tolv.. Haha. Bra där. Men nu ska vi ge oss iväg iallafall!
 
Har haglat en del här nere och det är kallt, så Sebastians pappa sa jag skulle köra försiktigt. Och det ska jag. Imorgon blir bromsskivor och belägg bytta iaf och vinterdäcken åker på =)
 
Kommer hem på söndag igen, så kommer uppdatera då =) Kram på er finisar!





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)