2 Years Old Now =)

 
Min iPhone blir nu i dagarna två år gammal.
Är rätt sjukt, hur lyckas JAG av alla människor behålla en och samma telefon i två år utan att den har fått en enda skråma eller repa? Haha ^^ Är rätt galet. Under skyddet jag har är den helt som ny, och när jag tar av skyddet är det ingen som kan gissa att telefonen är två år gammal. Sorry för halvkassa bilder btw, men det är mörkt ute idag så var rätt svårt att fota utan blixt =)
 
Får ofta frågan hur jag lyckats, och jag undrar fasen ibland själv när man ser alla ens kompisar gå omkring med spruckna skärmar på sina telefoner :P
 
Hur som helst, galet är det att jag lyckats ^^ Blir nästan lite stolt :D Grattis lilla iPhonen till två år!





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)