Autumn Leaves II

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
God kväll :D
Har varit lite seg med uppdateringarna de senaste dagarna.. Tyvärr har jag haft fullt upp med skolan och massa skolarbete till miljörättskursen så jag har inte hunnit med å mycket annat =( Sedan håller jag ju på att knåpa med en ny design =) Har inte riktigt bestämt mig för hur allt ska se ut än, hehe :P
 
Bjuder på en mysig höstbild iallafall ikväll, som togs under promenaden runt Näsby fält i förrgår =) Hösten är verkligen vacker och perfekt när det kommer till att fota så jag ska försöka passa på att fånga så mycket som möjligt av den innan vintern kommer ^.^





Mamsen

Du gör helt rätt i att fånga hösten....Vackra färger och magiskt ljus.
Jag glömde att ringa igår kväll som jag lovat men jag hör av mig idag.
Ha en bra dag, kram!

Svar: Tack mami, gör så :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)