Build A Computer

 
Idag har jag hjälpt pojken att bygga dator :D
Haha, vilket jäkla strul det har varit, och förbannad har han blivit :P Men det gick till slut, var något dumt med moderkortet som gjorde att strömsladden från nätaggregatet inte gick i, så han höll på att bli stortokig.. Men de gick till slut.
 
Blev en liten tur ner på stan oxå för att köpa en ny CD brännare till hans nya dator, då det inte fanns några IDE kopplingar från det nya nätaggregatet som passade :P Men nu är den up and running iallafall! :D
 
Hade verkligen behövt uppgradera min egna oxå, men inga pengar har man :( Håller på att få cp ryck på den, allt är fan fel på den nu snart :P Nåja, jag får stå ut och hoppas den inte flyger i luften. Den lever ju än iaf =)
 





Anna aka Schlierie

Imorgon får du ju csn så kanske det blir över lite till datorn? :)
Mina kommer försvinna på mat och ikea! + några räkningar. yeey!

Svar: Måste köpa nya bromsok till bilen oxå så vet inte om de kommer räcka :(
Cissi

Anna aka Schlierie

Jaha okej :) prioritera det som är viktigast ^^

Svar: Ska ;D
Cissi

Mamsen

Det är inte lätt att få pengarna att räcka till. Prioritera är något man måste göra hela tiden, tyvärr!

Fast .....får du jobb efter detta sista studieår, kommer mer slantar att rulla in ♥
Ha de gott!

Svar: Kram <3 Jag hoppas ju på de :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)